Over InnerCrowd:
samen groeien door kennisdeling

Uw klant is aan zet

Hoe communiceert u met uw potentiële en bestaande klant? Uw klant is mondig, kritisch en kan uitstekend over uw aanbod oordelen, mede dankzij het Internet. Als u zich hiervan bewust bent, dan zorgt u ervoor dat het uw klant aan niets ontbreekt om voor u te kiezen. Dat u uw communicatie, marketing en verkoop zó inricht, dat uw klant u en de voor hem relevante informatie eenvoudig kan vinden. 

InnerCrowd helpt u hierbij. Samen met u optimaliseren wij uw relevantie voor uw potentiële klant zodanig, dat deze vervolgens besluit om klant van u te worden. Dit doen wij door samen met u te onderzoeken wat uw potentiële klant wil weten en in welke communicatiekanalen hij precies welke informatie zoekt. Wij helpen u de kennis uit uw organisatie met hem te delen, op het Internet en daarbuiten, door uw processen zo in te richten dat u proactief de dialoog met uw doelgroep kunt aangaan en tot elkaar kunt groeien. Uw InnerCrowd team:

Jo Warnier

Jo Warnier

Verkoopstrateeg, CRM-guru en InnerCrowd evangelist

Gepokt en gemazeld in commerciële topfuncties in business-to-business sales en bij toonaangevende consultancyfirma’s. Gedreven om zijn klanten die volgende stap naar commerciële excellentie te helpen nemen. Visionair sales-strategist. Jo weet waarover hij het heeft, als hij zegt dat u nog lang niet alle mogelijkheden benut om uw klant de toegevoegde waarde van zijn dromen te bezorgen.

Daphne BeekDaphne Beek

Marketing- en communicatiespecialist en tekstgek

Vanuit haar ervaring in de internationale verkoop, marketing en communicatie weet Daphne wat een klant nodig heeft om voor u te kunnen kiezen. Vanuit deze invalshoek analyseert Daphne wat u betekent voor uw klant en vertaalt zij dit naar sterke marketingconcepten en heldere marketingstrategieën. Bovendien denkt ze pragmatisch met u mee over de implementatie ervan en helpt ze u uw toegevoegde waarde te verwoorden in treffende teksten.

Jasper RooswinkelJasper Rooswinkel

Online fanatic, (web)designer en code-geek

Al vroeg betrokken bij en geboeid door de ontwikkelingen rondom het internet, ontwerpt en ontwikkelt Jasper inmiddels bijna twintig jaar websites. Altijd op zoek naar de juiste balans tussen techniek, ontwerp en inhoud, met één doel: een resultaat dat daadwerkelijk communiceert én converteert. Daarnaast denkt hij mee op conceptueel niveau, houdt hij zich bezig met online vindbaarheid en marketing en geeft hij strategisch advies over de inzet van online middelen.

Jeroen HuynenJeroen Huynen

Inbound marketingspecialist en content-enthousiast

Jeroen zorgt er als inbound marketingspecialist voor dat de kennis in uw organisatie optimaal wordt ingezet om uw doelgroep te bereiken. Hij creëert een heldere contentstrategie en zorgt voor een doelgerichte implementatie, volledig gericht op meer bezoekers, leads én klanten.

Neem contact op

VIJF redenen om NU een InnerVention aan te vragen:
Uw omzet loopt terug en adverteren helpt niet (meer)
Uw klanten kopen niet meer bij u en u weet niet waarom
U heeft veel meer te bieden dan uw klanten beseffen
U bereikt maar een klein deel van uw potentiële markt
Uw verkopers halen hun doelen niet langer
InnerWAAAT?!?
Op het InnerCrowd blog:
Jeroen Huynen
Content Curatie: De Do's en Don'ts

Content curatie is het doorplaatsen van content van anderen naar uw eigen achterban. Dit doet u bijvoorbeeld via Twitter, LinkedIn of andere social media. Content curatie is niets nieuws: het verzamelen, filteren, clusteren en doorplaatsen van informatie is een van de basisprincipes van de journalistiek. In dit artikel leest u de belangrijkste do's en don'ts van content curatie, als onderdeel...