InnerVention:
benut u al uw kansen?

Voor een korte én krachtige quickscan van uw organisatie en marketing-, communicatie- en verkoopactiviteiten, heeft InnerCrowd de InnerVention ontwikkeld. Op basis van onze unieke aanpak krijgt u snel een beeld van waar u nu staat en wat de volgende stappen zijn om uw omzet te laten groeien.

Bij de InnerVention bekijken we uw organisatie vanuit de laatste stand van zaken op het gebied van de verschillende InnerCrowd disciplines. Hiermee krijgt u nieuwe inzichten voor het doorontwikkelen van uw strategie, (inbound en klassieke) marketing, online aanwezigheid en verkoop (van lead tot klant).

Hoe gaat een InnerVention in z'n werk?

In een interactieve sessie met de sleutelpersonen van uw organisatie (directie, marketing, verkoop) ontdekt u of uw organisatie optimaal is ingericht om kansen om te zetten in business. Via een gestructureerde aanpak werken wij samen met u door de verschillende punten van de InnerVention Score Card. Tijdens de InnerVention komen diverse onderwerpen op tafel. We bekijken samen hoe uw organisatie presteert op de genoemde gebieden: strategie, marketing, online en verkoop.

Wat is het resultaat van een InnerVention?

Na de InnerVention ontvangt u de InnerVention Score Card. Hierin is per deelgebied gespecificeerd wat uw huidige score is en op welke wijze u deze score - en daarmee uw organisatie - verder kunt verbeteren. Aanbevelingen voor verbeteringen zijn er altijd op gericht om meer uit uw organisatie te halen op de vlakken

  • marketing (van strategie tot identiteit en huisstijl), 
  • online (website, inbound marketing, social media) en 
  • verkoop (lead generation, ondersteunende instrumenten, van leads klanten maken).

Heel mooi, maar was het dat dan?

Nee, zeker niet, dan begint het pas. De InnerVention is de eerste stap, waarin u kennismaakt met het InnerCrowd-team en een voorproefje krijgt van wat onze werkwijze u kan opleveren. Na de InnerVention maken we samen met u een plan van aanpak om de verschillende deelgebieden structureel te verbeteren.

InnerCrowd is praktisch en hands-on. Samen met u ontwikkelen wij uw marketing- en verkoopstrategieën, maar we realiseren ook bruikbare middelen zoals huisstijlen, websites en blogs en ondersteunen u bij het creëren van relevante inhoud. Wij helpen u met het uitvoeren van state-of-the-art inbound marketingtrajecten en het verbeteren van uw verkoopproces, waaronder - indien nodig - het introduceren van systemen voor het beheren van uw klantrelaties (CRM) en het opleiden van uw team. U haalt dus direct resultaat uit onze samenwerking, al vanaf de allereerste ontmoeting. 

Bij alle activiteiten staat het verbeteren van uw omzet (en winst) voorop. Wij zorgen voor een integrale aanpak. Geen losse flodders, maar een doordachte strategie voor elk aspect van uw marketing en verkoop.

Ik wil een InnerVention

VIJF redenen om NU een InnerVention aan te vragen:
Uw omzet loopt terug en adverteren helpt niet (meer)
Uw klanten kopen niet meer bij u en u weet niet waarom
U heeft veel meer te bieden dan uw klanten beseffen
U bereikt maar een klein deel van uw potentiële markt
Uw verkopers halen hun doelen niet langer
InnerWAAAT?!?
Op het InnerCrowd blog:
Jeroen Huynen
Content Curatie: De Do's en Don'ts

Content curatie is het doorplaatsen van content van anderen naar uw eigen achterban. Dit doet u bijvoorbeeld via Twitter, LinkedIn of andere social media. Content curatie is niets nieuws: het verzamelen, filteren, clusteren en doorplaatsen van informatie is een van de basisprincipes van de journalistiek. In dit artikel leest u de belangrijkste do's en don'ts van content curatie, als onderdeel...