Inbound marketing:
laat uw business groeien

Help uw klant voor ú te kiezen

Leveren uw advertenties steeds minder rendement op? Krijgt u steeds minder reacties op uw direct mailings? Heeft u het idee dat u met koude prospectie en telefonische acquisitie steeds vaker tegen een muur loopt? Dan is het hoog tijd om uw marketing- en verkoopstrategie eens grondig te evalueren. De verkoopaanpak waarmee u gisteren nog succesvol was, werkt vandaag al een stuk minder. Wat gebeurt er als u morgen nog steeds hetzelfde doet?

InnerCrowd stoomt uw organisatie klaar voor de toekomst. Het concept van InnerCrowd staat voor een geïntegreerde aanpak van communicatie, marketing en sales, gebaseerd op de inbound marketingfilosofie en zorgvuldig doorgevoerd in al uw marketing- en verkoopactiviteiten, zowel op het Internet als in de werkelijke wereld.

Wat is inbound marketing?

Inbound marketing is een marketingbenadering die is ontstaan in de Verenigde Staten en in Europa snel aan populariteit wint. Inbound marketing gaat uit van uw kracht, van de kennis en kunde die aanwezig zijn in uw organisatie. Deze helpt InnerCrowd u vertalen naar waardevolle content, inhoudelijke boodschappen die aansluiten bij de informatiebehoefte van uw doelgroep. Het resultaat is dat uw organisatie een grotere magneetwerking op uw doelgroep krijgt, die ervoor zorgt dat u potentiële klanten (prospects) aantrekt en klanten aan u bindt.

InnerCrowd biedt méér dan inbound marketing

InnerCrowd zorgt er niet alleen voor dat uw naamsbekendheid groeit en u meer geïnteresseerden naar uw organisatie trekt. Onze geïntegreerde aanpak houdt ook in dat uw anonieme websitebezoekers, netwerkcontacten en beursbezoekers worden geconverteerd naar voor u bekende contacten (leads) en vervolgens natuurlijk naar betalende klanten. Uw conversiekansen stijgen sterk doordat we uw marketinginspanningen en uw verkoopapparaat naadloos op elkaar laten aansluiten. We helpen u dus om meer rendement te halen uit uw online en offline marketing- en verkoopactiviteiten.

Past inbound marketing bij mijn organisatie?

Het inbound marketingconcept van InnerCrowd is interessant voor u, of u nu éénpitter, een kleine of een grote organisatie bent. Het is namelijk uitstekend schaalbaar. De strategie die wij voor u ontwikkelen is volledig toegespitst op uw organisatie en ook de implementatie en planning ervan zijn maatwerk. Bijkomend voordeel is dat u alle inspanningen bijzonder goed kunt meten en dat het hele proces voortdurend verder wordt geoptimaliseerd.

Wilt u weten hoe u ook voor uw organisatie meer bezoekers, leads én klanten kunt genereren met onze aanpak op basis van inbound marketing? Vraag dan snel een InnerVention aan en ontdek wat InnerCrowd voor u kan betekenen.

Ik wil een InnerVention

VIJF redenen om NU een InnerVention aan te vragen:
Uw omzet loopt terug en adverteren helpt niet (meer)
Uw klanten kopen niet meer bij u en u weet niet waarom
U heeft veel meer te bieden dan uw klanten beseffen
U bereikt maar een klein deel van uw potentiële markt
Uw verkopers halen hun doelen niet langer
InnerWAAAT?!?
Op het InnerCrowd blog:
Jeroen Huynen
Content Curatie: De Do's en Don'ts

Content curatie is het doorplaatsen van content van anderen naar uw eigen achterban. Dit doet u bijvoorbeeld via Twitter, LinkedIn of andere social media. Content curatie is niets nieuws: het verzamelen, filteren, clusteren en doorplaatsen van informatie is een van de basisprincipes van de journalistiek. In dit artikel leest u de belangrijkste do's en don'ts van content curatie, als onderdeel...