Content is king:
voed uw klantrelatie met informatie

Zo krijgt u de juiste zakelijke contacten

Uw website is het ideale platform om uw klanten te laten zien wat u hen te bieden heeft. Maar hoe zorgt u er nu voor dat er meer bezoekers op uw website terechtkomen? En dan niet zomaar bezoekers: hoe krijgt u uw potentiële klanten op uw website?

Misschien heeft u al een mooie website, misschien denkt u erover om een nieuwe te laten bouwen. Maar heeft u er ook al over nagedacht hoe u de juiste bezoeker op uw website krijgt? Zou het niet mooi zijn als uw website als een magneet werkte, waardoor de juiste bezoeker ‘vanzelf’ bij u uitkomt?

Wees het antwoord op de vraag van uw klant

Mensen komen op verschillende manieren terecht op uw website.Misschien komen ze op uw blog, zien ze uw advertentie, LinkedIn-profiel, of Google+-pagina. Maar of ze u nu vinden via een zoekmachine, of via een link gedeeld op sociale media: ze komen altijd met een doel. Hetzelfde is waar voor mensen die u ontmoet in de werkelijke wereld, offline. Uw bezoeker heeft een vraag of een probleem en is op zoek naar de juiste partij om die vraag te beantwoorden of dat probleem op te lossen. Op uw website kunt u laten zien hoe u uw klant kunt helpen. Net als bij een goed gesprek geldt: door waardevolle, relevante inhoud (content) zorgt u dat u en uw website uw beoogde doelgroep als een magneet aantrekken. Met de juiste inhoudelijke informatie, de juiste content, stijgt uw autoriteit in uw markt, groeit uw naamsbekendheid en u kweekt vertrouwen bij uw potentiële én bestaande klanten.

Word nóg aantrekkelijker voor uw potentiële klant

InnerCrowd helpt u in kaart te brengen welke doelgroepen en klantsegmenten u wilt en kunt bedienen. Per segment onderzoeken we de informatiebehoeften van elke (potentiële) klant. Vervolgens helpen we u de relevante antwoorden te geven op de vragen van uw prospect, zodat u meer en kwalitatief betere websitebezoekers (en offline contacten) krijgt. Een kwalitatieve websitebezoeker is de persoon die een behoefte of vraag heeft waarop u het antwoord weet, maar is natuurlijk nog geen betalende klant. Het overtuigen van de bezoeker om klant van u te worden, de conversie, is de volgende stap, waarbij uw content (de inhoudelijke informatie) wederom een cruciale rol speelt.

Wilt u weten hoe u waardevolle content kunt creëren die ervoor zorgt dat u de juiste bezoekers aantrekt op uw website en andere ontmoetingsplaatsen? Vraag dan snel een InnerVention aan en ontdek wat InnerCrowd voor u kan betekenen.

Ik wil een InnerVention

VIJF redenen om NU een InnerVention aan te vragen:
Uw omzet loopt terug en adverteren helpt niet (meer)
Uw klanten kopen niet meer bij u en u weet niet waarom
U heeft veel meer te bieden dan uw klanten beseffen
U bereikt maar een klein deel van uw potentiële markt
Uw verkopers halen hun doelen niet langer
InnerWAAAT?!?
Op het InnerCrowd blog:
Jeroen Huynen
Content Curatie: De Do's en Don'ts

Content curatie is het doorplaatsen van content van anderen naar uw eigen achterban. Dit doet u bijvoorbeeld via Twitter, LinkedIn of andere social media. Content curatie is niets nieuws: het verzamelen, filteren, clusteren en doorplaatsen van informatie is een van de basisprincipes van de journalistiek. In dit artikel leest u de belangrijkste do's en don'ts van content curatie, als onderdeel...