Welkom op ons blog:
wij vertellen u graag meer!

15 mei 2014
Categorie: Content 
Door: Jeroen Huynen
Content curatie is het doorplaatsen van content van anderen naar uw eigen achterban. Dit doet u bijvoorbeeld via Twitter, LinkedIn of andere social media. Content curatie is niets nieuws: het verzamelen, filteren, clusteren en doorplaatsen van informatie is een van de basisprincipes van de journalistiek. In dit artikel leest u de belangrijkste do's en don'ts van content curatie, als onderdeel van uw contentstrategie.
Lees meer
30 april 2014
Categorie: Algemeen 
Door: Jeroen Huynen
De rol van content is veranderd. Content is meer dan alleen die teksten die u uw websitebezoeker voorschotelt. Goede content is tegenwoordig essentieel om bezoekers überhaupt op uw website te krijgen, daar lang genoeg vast te houden en vervolgens er toe te verleiden nog een keer bij u terug te komen. Lees snel verder hoe u goede content kunt inzetten in de verschillende fases van het aankooptraject van uw klant voor meer online succes.
Lees meer
19 maart 2014
Categorie: Whitepaper 
Door: Jeroen Huynen

Heeft u ook het gevoel dat de marketing- en salesinspanningen in uw organisatie beter op elkaar kunnen worden afgestemd?

Lees in het gratis whitepaper "Marketing moet meer gaan verkopen" hoe marketing en sales elkaar beter kunnen aanvullen, om zo meer bezoekers, leads, klanten en dus omzet te genereren!

Lees meer
26 februari 2014
Categorie: Algemeen 
Door: Daphne Beek
Oei! Uw verkopen stagneren of lopen zelfs terug. Terwijl u vroeger altijd ‘vanzelf’ nieuwe klanten kreeg, wil dat vandaag niet meer lukken. Uw traditionele marketinginstrumenten zoals beurzen, advertenties in vakbladen en direct mailings lijken bijna niemand meer te verleiden en - eerlijk toegegeven - van koude acquisitie kreeg u altijd al de bibbers. Wat nu? U weet dat het tijd is om iets te veranderen, maar vraagt u zich af hoe u dat moet aanpakken? Lees dan gauw verder, want met dit artikel wil ik u een aantal inzichten geven over hoe u met een andere benadering van uw potentiële klant (of prospect) en marketingcommunicatie het tij kunt keren.
Lees meer
7 februari 2014
Categorie: Pers 
Door: Daphne Beek

Vier Limburgse ondernemers zijn onder de naam InnerCrowd een partnerinitiatief gestart om bedrijven te helpen meer omzet en winst te realiseren door de integratie van (online) marketing, verkoop en web-technologie.

Lees meer
18 november 2013
Categorie: Algemeen 
Door: Jo Warnier
Inbound Marketing is erop gericht om de kennis die aanwezig is in uw organisatie maximaal in te zetten voor het werven van nieuwe leads, die vervolgens met behulp van de juiste aanpak uitgroeien tot klant. Met behulp van uw website, zorgt u dat leads als zodanig kunt identificeren.
Lees meer
VIJF redenen om NU een InnerVention aan te vragen:
Uw omzet loopt terug en adverteren helpt niet (meer)
Uw klanten kopen niet meer bij u en u weet niet waarom
U heeft veel meer te bieden dan uw klanten beseffen
U bereikt maar een klein deel van uw potentiële markt
Uw verkopers halen hun doelen niet langer
InnerWAAAT?!?
Op het InnerCrowd blog:
Jeroen Huynen
Content Curatie: De Do's en Don'ts

Content curatie is het doorplaatsen van content van anderen naar uw eigen achterban. Dit doet u bijvoorbeeld via Twitter, LinkedIn of andere social media. Content curatie is niets nieuws: het verzamelen, filteren, clusteren en doorplaatsen van informatie is een van de basisprincipes van de journalistiek. In dit artikel leest u de belangrijkste do's en don'ts van content curatie, als onderdeel...